Web sitemize hoşgeldiniz, 11 Aralık 2016, Pazar

İçişleri Bakanlığı İçişleri Uzmanı Alım İlanı 2015

İçişleri Bakanlığı İçişleri Uzmanı Alım İlanı 2015

İçişleri Bakanlığı İçişleri Uzmanı Alım İlanı 2015

Merhaba değerli okurlarımız İçişleri Bakanlığı merkez teşkilatında Genel İdare Hizmetleri Sınıfında boş bulunan 40 adet İçişleri Uzman Yardımcısı kadrolarına 01-04 Aralık 2015 tarihleri arasında Ankara’da yapılacak Giriş (Sözlü) Sınavı ile personel alınacaktır.


BAŞVURU ŞARTLARI
1-657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu’nun 48 inci maddesinin (A) fıkrasında sayılan
şartları taşımak,
2- En az dört yıllık lisans eğitimi veren hukuk, siyasal bilgiler, iktisat, işletme, iktisadî
ve idarî bilimler fakültelerinden veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu tarafından
kabul edilen yurtiçindeki veya yurtdışındaki öğretim kurumlarından mezun olmak,
3-Giriş (Sözlü) Sınavının yapıldığı yılın ocak ayının birinci günü itibariyle 35 yaşını
doldurmamış olmak (01/01/1980 tarihinden sonra doğanlar),
4-ÖSYM tarafından 05-06 Temmuz 2014 veya 04-05 Temmuz 2015 tarihlerinde
yapılan “Kamu Personel Seçme Sınavı KPSSP73” puan türünden en az 70 ve üzerinde KPSS
puanı almış olmak kaydıyla başvuruda bulunanlardan en yüksek puanlı 160 kişi içerisinde
bulunmak (160 ıncı aday ile aynı puana sahip diğer adaylar da giriş sınavına alınır).
SINAV BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ
1- Adaylar; Bakanlığımızın www.icisleri.gov.tr adresli internet sitesinde yer alan
“2015 yılı İçişleri Uzman Yardımcılığı Giriş (Sözlü) Sınavı İş Talep Formuna”
www.turkiye.gov.tr internet adresinden e-Devlet şifresi ile 12-16 Ekim 2015 tarihleri arasında
erişip elektronik ortamda doldurarak müracaat edeceklerdir.
2- Başvurular www.turkiye.gov.tr den e-Devlet şifresi ile yapılacağından, adayların
www.turkiye.gov.tr hesabının bulunması zorunludur. Söz konusu hesabın kullanılabilmesi
için, adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresini içeren
zarfı, PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile üzerinde T.C. Kimlik numarasının
bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebilirler.
3- Adaylar, İş Talep formunu doldurup, “Başvuru Formunu Onayla” işlemini
gerçekleştirinceye kadar müracaat süresi içerisinde İş Talep Formu üzerinde değişiklik
yapabileceklerdir. Elektronik ortamda başvurusunu sorunsuz bir şekilde tamamlayan
adayların, İş Talep Formunun çıktısını belirtilen başvuru tarihleri arasında almaları
gerekmektedir.
4- “Başvuru Formunu Onayla” işlemini yapıp, “Yazdır” butonunu kullanarak İş Talep
Formunun çıktısını aldıktan sonra hatalı giriş yaptığını fark eden adaylar; www.icisleri.gov.tr
adresli internet sitemizde ilgili sınav duyurusu bölümünde yer alan “Hatalı Kayıt Bildirim”
dilekçesi ile Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şube Müdürlüğüne faks yoluyla (Faks: 0 312
425 61 30, Tel: 0 312 422 41 60-61-63-64-65) müracaat ederek, mevcut kayıtlarına yeniden
giriş yapabilmek için, İş Talep Formunun güncellenebilir duruma getirilmesini 16 Ekim 2015
Cuma günü saat 16:00’a kadar talep edebilecektir.

İlanın detayları :

http://euygulama.dpb.gov.tr/dpb_web/menu/Ilan_Menu.aspx?ID=db8b2ed0-14f2-405f-a7de-c3156eeb67f3

Bir önceki yazımız olan Lise Mezunu Personel ve Eleman Alımları başlıklı makalemizde Iş, Kamuya Lise Mezunu Memur Alımı ve kariyer.net hakkında bilgiler verilmektedir.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz

 İş arayan ve İş verenlerin yaptığı tüm işlemler ücretsizdir. İskurr.gen.tr iş ilanı ekleyen veya iş arayan kişilerden hiç bir ücret talep etmez. İskurr.gen.tr 'nin ilan sahipleriyle hiç bir bağlantısı olmadığı gibi, yayınlanan ilanların doğruluğunu da taahhüt etmez. İskurr.gen.tr sadece ilanların yayınlanmasını sağlamaktadır. İskurr.gen.tr 'nin iş ilanları yayınlanan şirketlerle bir alakası yoktur. İş başvuruları ve ilanları güncel medya haberlerinden derlenmektedir. Kullanıcılarımızın kendi güvenlikleri için yorumlarda iletişim bilgilerini vermemeleri gerekmektedir. * Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan İskurr.gen.tr ve editörleri sorumlu tutulamaz.