Web sitemize hoşgeldiniz, 25 Eylül 2017, Pazartesi

Belediye İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Belediye İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Belediyelere İş Başvurusu Nasıl Yapılır?

Ülkemizde mezun olduktan sonra iş peşinde koşturan genç nüfusa bir kapı da belediyeler tarafından açılabiliyor. Bu belli bir zaman diliminde olmayabiliyor. Bu sebepten takibini sıkı yapmak gerekiyor. Ülkemizdeki tüm ilçe belediyeleri, şehir belediyeleri ve büyükşehir belediyeleri farklı zaman dilimlerinde birçok personel veya eleman alımı yapıyor. Alımlar yönetici kadrosunda veya eleman kadrosundan olabiliyor.

Belediyelerin Personel Alım Şartları Neler?

Belediyeler alım yaparken açık olan pozisyonu belirliyor. Belirlenen pozisyona göre cv hazırlayarak başvuru yapılabiliyor. Herhangi bir yazılı sınava gerek görülmüyor. Belediyeler alımlarda KPSS puan şartı koyabilir. Açılan kadrolar doğrultusunda ekstra olarak sertifika, mezun olunan bölüm vb. şartlar da içerebiliyor. Belediyeler alımlarda mülakat yaparak değerlendirme yapıyor. Belediye iş başvurusu yaparken mülakat sürecini göz ardı etmemek gerekiyor.

CV Nasıl Hazırlanır?

Öncelikle alım için gerekli şartları yerine getirmeniz önemli. Çünkü gerekli şartlar sağlanmadıysa sonradan alım iptal edilebiliyor. CV özetle iş arayanın kendisini, eğitim durumunu, sertifikalarını, kazanımlarını, iş tecrübelerini anlattığı dokümandır. Belediyelere iş başvurusu yaparken CV oldukça önem arz ediyor. Çünkü belediyelerin ilk baktığı sizin CV’niz oluyor. Bazı belediyeler kendi hazırladıkları CV şablonunun dışına çıkmazken bazı belediyeler de CV’yi iş arayanın kendisinin tasarlamasını isteyebiliyor.

CV hazırlarken ilk sayfada isim, soy isim, iletişim bilgileri yer almalı. Daha sonra eğitim durumu, iş tecrübeleri, sertifikalar, kazanımlara yer verilmeli. Eğitim durumu alım koşullarında önem arz eder. Bu yüzden hangi üniversite veya hangi liseden mezun olunduğu önemli bir bilgidir. Tabii ki en önemlisi söz konusu boş pozisyonun gerektirdiği özellikleri yerine getirdiğini bildirmek, yani işverenin istediği şartları sağlamak önemlidir.. Tüm bu bilgilerin eksiksiz ve doğru olacak şekilde CV de yer alması gerekiyor.

Mülakat Süreci Nasıl Olur?

CV’niz kabul gördükten sonra belediye sizi görüşme için çağıracaktır. Bu görüşme tamamen CV doğrultusunda olacağından pek endişe duyulacak hazırlık süreci içermiyor. Kendine güvenerek kendinden emin olmak oldukça önemli. Görüştüğünüz kişiyle iletişiminiz sayesinde söz konusu pozisyona yerleşebilirsiniz. En önemli nokta alım şartlarını yerine getirmek. İşe arayan niteliklerini, yeteneklerini güzel vurgulayarak kendisinin işe alımında etkili olabilir.

Bir önceki yazımız olan Belediyelere İş Başvurusu Nasıl Yapılır başlıklı makalemizde 2017 belediye işçi alımları, belediye iş başvurusu formu ve belediye iş başvurusu nasıl yapılır hakkında bilgiler verilmektedir.

Belediye İş Başvurusu Nasıl Yapılır? Haberine Ait Etiketler

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz

 İş arayan ve İş verenlerin yaptığı tüm işlemler ücretsizdir. İskurr.gen.tr iş ilanı ekleyen veya iş arayan kişilerden hiç bir ücret talep etmez. İskurr.gen.tr 'nin ilan sahipleriyle hiç bir bağlantısı olmadığı gibi, yayınlanan ilanların doğruluğunu da taahhüt etmez. İskurr.gen.tr sadece ilanların yayınlanmasını sağlamaktadır. İskurr.gen.tr 'nin iş ilanları yayınlanan şirketlerle bir alakası yoktur. İş başvuruları ve ilanları güncel medya haberlerinden derlenmektedir. Kullanıcılarımızın kendi güvenlikleri için yorumlarda iletişim bilgilerini vermemeleri gerekmektedir. * Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan İskurr.gen.tr ve editörleri sorumlu tutulamaz.